Spune START carierei tale la evoMAG! Posturile sunt disponibile în București! Aplică acum!


evoHELP


evoHELP

Salut!
Cu ce te putem ajuta?

Situatii speciale comenzi

1. Am nevoie sa fie livrata comanda in aceeasi zi. Cum pot face acest lucru? Pentru situatiile urgente sau cadouri surpriza pe ultima suta de metri, avem pentru tine optiunea de livrare in aceeasi zi! Este eligibila DOAR pentru produsele in stoc magazin si doar pentru livrare in Bucuresti.
De asemenea, produsul trebuie sa fie unul micut, pana in 10 kg pentru a-l putea impacheta cat mai rapid pentru tine! Acest serviciu este disponibil doar de luni pana vineri, iar taxa de livrare este standard 29.9 lei cu tva inclus.

2. Ce faci dacă ai notat greșit numărul de telefon sau adresa de livrare pentru livrarea comenzii? In cazul in care ai sesizat eroarea in timp util si comanda nu a fost expediata, poti modifca aceste detalii din contul tau de client.
In cazul in care ai primit deja AWB-ul si comanda a fost expediata, ne poti contacta la numarul de telefon 0372.173.600, tasta 1 si vom transmite situatia catre firma de curierat pentru solutionare cat mai rapida.

3. Ce faci dacă ai primit doar un colet dintr-o comandă formată din mai multe? In cazul in care o comanda contine mai multe produse voluminoase si a fost expediata in colete separate, iar curierul nu s-a prezentat cu livrarea integral, ne poti contacta la numarul de telefon 0372.173.600, tasta 1 si vom transmite situatia catre firma de curierat pentru solutionare cat mai rapida.

4. Nu am gasit manualul de instructiuni. Unde il pot solicita? Daca nu ati gasit manualul de instructiuni in pachet, il puteti solicita pe adresa de e-mail documentare@evomag.ro

5. Nu am gasit cadoul in colet. Cum sesisez? Daca nu ati gasit cadoul in colet, ne puteti contacta telefonic la nr 0372.173.600, tasta 1, de luni pana vineri, in intervalul 09:00 - 19:00

6. Imi lipsesc anumite accesorii. Cum procedez? Daca va lipsesc anumite accesorii din pachet, trebuie sa trimiteti un e-mail pe vanzari@evomag.ro cu numarul comenzii si o poza cu ce ati primit exact in colet pentru a se verifica situatia.

7. Am primit un alt produs decat cel comandat. Cum pot rezolva? Daca ati primit un alt produs decat cel comandat trebuie sa ne transmiteti un e-mail care sa contina o poza cu produsul primit pe adresa retur@evomag.ro, de asemenea sa mentionati si nr comenzii.

8. Ce faci dacă produsul s-a deteriorat în timpul transportului, nu ajunge la tine și se întoarce la depozit? In cazul in care produsul s-a deteriorat pe timpul transportului si nu a mai ajuns la tine, poti plasa o noua comanda pentru retrimiterea produsului.
In cazul in care ai achitat deja comanda care s-a deteriorat, poti utiliza in comanda noua factura storno pe care o vei primi pe e-mail dupa receptionarea produsului deteriorate.

Conectează-te cu noi