Perioada aglomerată și numărul mare de solicitări pot cauza întârzieri în livrarea comenzilor. Vă rugăm să ne solicitați pe email la: customercare@evomag.ro

Raporteaza o problema

Livrare comandă


Statusul unei comenzi

Comenzile înregistrate pe evoMAG.ro pot fi urmărite direct din contul tău, accesând “Istoric comenzi”. De asemenea, vei primi prin SMS (serviciu oferit gratuit) informaţii despre evoluţia fiecărei comenzi plasate, numele agentului evoMAG care se va ocupa de aceasta şi numărul de AWB. Pentru a beneficia de acest serviciu, este necesar ca înaintea finalizării unei comenzi să bifezi opţiunea “Doresc să primesc SMS-uri despre evoluţia comenzii.”
Tot în “Istoric comenzi” poţi vedea comanda detaliată accesând butonul “Detalii”.
 
Livrarea
 
Livrare prin curier
 
Livrările prin curier se fac în cel mai scurt timp posibil de la primirea SMS-ului/e-mail-ului de informare că s-a efectuat expedierea coletului. Acesta conţine numărul de AWB şi firma de curierat  prin care se livrează comanda dvs. 
Livrarea se face GRATUIT prin curier pentru comenzile a căror valoare totală depăşesc suma de 449 lei, indiferent de numărul de produse comandate, dimensiunea sau greutatea acestora. Exceptie fac electrocasnicele mari*!
Pentru comenzile cu valoare totală mai mică de 449 lei taxa de transport se va calcula in cosul de cumparaturi in functie de greutatea coletului.
 
NOTA: Pot apărea întârzieri cauzate de: epuizarea stocului aflat în magazin, probleme tehnice interne sau factori externi. Termenul de livrare poate varia de la 24 de ore, la maxim 30 de zile.
 
Pentru produse vandute de evoMAG.ro care au specificat in cos un cost de livrare (de obicei produse grele) sau fac parte din urmatoarele categorii: Aparate frigorifice, Cuptoare incorporabile, Aragazuri, Plite incorporabile, Masini de spalat rufe, Masini de spalat vase si Hote, Aparate de aer condiționat (sau multe alte categorii unde se specifica in cos costul de transport), se percepe o taxa de livrare intre 20-60 lei, indiferent de valoarea totala a comenzii, al numarului de produse adaugate sau de faptul ca indeplinesc toate conditiile livrarii gratuite atat pentru Bucuresti cat si pentru tara.
 
 
Din showroom evoMAG
 
Puteţi ridica comenzile plasate online din showroom-ul evoMAG de Luni până Vineri în intervalul orar 09:00-19:00 si Sâmbăta între orele 10:00-14:00.
Produsele cu status “În stoc magazin” se pot ridica în aceeaşi zi, imediat după confirmarea comenzii de catre unul din operatorii evoMAG.
Produsele cu status “In stoc (exclusiv online)” se pot ridica din showroom doar după confirmarea primită de la agentul evoMAG care v-a preluat comanda.
Pentru ridicarea comenzilor achitate cu OP (ordin de plata), Card online, Rate, etc. de către persoane fizice şi juridice, se va prezenta obligatoriu un act de identitate.
 
Informații utile
 
Timpii de livrare sunt valabili din momentul confirmării comenzii și exceptând zilele nelucrătoare.
Nu se percepe taxă de transport pentru comenzile ridicate din showroom-ul evoMAG.
evoMAG.ro nu vinde/livrează în străinătate.
Puteţi cere informaţii sau modificări asupra comenzilor dvs. accesând numărul de telefon şi/sau adresa de e-mail a agentului responsabil pentru comanda dvs., date disponibile în email-ul de confirmare a preluării comenzii. 
În cazul livrărilor prin curierat rapid ( in cazul comenzilor ce nu beneficiaza de verificare colet )  este recomandat ca după recepționarea comenzii, produsul/produsele sau ambalajul să fie verificat/e pentru a nu prezenta defecțiuni fizice cauzate de transport. Este recomandat ca verificarea să fie făcută cât mai repede după recepționarea comenzii( cel mult 24 ore ), iar sesizarea făcută în maxim 24 de ore de la receptie la adresa de e-mail : service@evoMAG.ro. Sesizarea trebuie să conțină informații despre comandă, despre starea produsului si 3-5 poze cu produsul / ambalajul in care sa se indice eventualele probleme ( deteriorare, neconformitate ). Sesizăriile făcute mai târziu de 24 de ore din momentul recepționării comenzii nu vor fi luate în considerare. *
 
NOTA:  Acest termen este aplicabil și pentru comenzile ridicate din showroom și ale căror produse nu au fost verificate la bancul de probă.
Taxa pentru verificare colet este de 3 Ron, si este valabila numai pentru produsele care nu beneficiaza de acest serviciu in mod automat (gratuit).
Taxele livrarilor speciale ( altele decat cele standard oferite de catre evoMAG.ro ) sunt suportate de client in momentul comenzii si nu sunt rambursabile.

Pentru localitatile din afara retelei de curierat, se percepe un cost suplimentar de 9 lei (zona 1.1) si 19 lei (zona 2) pentru livrarea coletelor. Aceasta se adauga peste taxa de livrare atat in cazul in care valoarea comenzii nu atinge pragul de 299 lei, prag stabilit pentru livrare gratuita cat si atunci cand valoarea comenzii depaseste acest pragur. Poti vedea aici lisa cu localitatile: https://www.evomag.ro/upload/files/file-1519902786.pdf 

 
Deschidere colet la livrare
 
La evoMAG.ro ai posibilitatea de a deschide coletul si verifica daca produsele comandate se afla in stare perfecta, inainte de a achita.
In cazul in care optiunea "Deschidere colet la livrare" este activa pe AWB-ul (nota de transport) coletului si curierul nu doreste sa execute acest serviciu (din diverse motive), va rog sa refuzati comanda urmand ca noi sa preluam situatia si sa investigam de ce nu s-a executat serviciul.

Daca in urma deschiderii coletului constati ca produsul comandat nu este în stare perfecta şi prezinta semne de lovire sau alte probleme estetice, te rog sa refuzi comanda. In cazul refuzului comenzii, trebuie sa completezi un
Proces verbal de constatare, in prezenta curierului. Procesul verbal nu mai poate fi completat dupa plecarea curierului. 
Daca ai achitat online si in urma deschiderii coletului ai decis returnarea produsului, suma achitata online va fi restituita in contul din care ai efectuat plata dupa ce coletul ajunge in depozitul evoMAG.

 
*Produsele voluminoase de tip "Electrocasnice mari" (frigidere, combine frigorifice sau orice alt produs mentionat cu cost de transport in cosul de cumparaturi, inainte de finalizarea comenzii) suporta o taxa de livrare cuprinsa intre 50-100 ron in functie de zona de livrare si volumul produsului (greutatea produsului).
 
 
Metoda de lucru:
 
Pentru a beneficia de acest serviciu, solicita curierului deschiderea coletului la momentul receptionarii comenzii, pentru a verifica starea produsului/produselor.
Serviciul "Verificare colet" acopera toate produsele comercializate de evoMAG.ro. Acesta este valabil atat pentru persoanele fizice cat si pentru cele juridice. Acesta este taxabil si pentru a putea beneficia de el, clientul trebuie sa selecteze optiunea: " verificare colet " (in cosul de cumparaturi )  in momentul plasarii comenzii. 
Prin acest serviciu, oferim clientilor posibilitatea de a verifica starea produsului de livrare. Acesta nu va ofera optiunea de a-l testa/proba tehnic.
Daca in urma deschiderii coletului constati ca produsul comandat nu este in stare perfecta de livrare si prezinta urme de lovituri, zgarieturi sau orice alte probleme vizibile, iti recomandam sa il refuzi.
Refuzarea produsului/produselor este posibila doar in prezenta cuierului la momentul livrarii. Pentru aceasta va trebui sa completezi un Proces verbal de constatare la momentul livrarii.
 
 Este recomandat ca verificarea să fie făcută in prezenta agentului de curierat in momentul recepționarea comenzii,in cazul sesizarii unei neconformitati, aceasta sa fie consemnata in procesul verbal intocmit intre curier si client iar sesizarea făcută in maximum 48 de ore de la receptionare, la adresa de e-mail : service@evoMAG.ro. Sesizarea trebuie să conțină informații despre comandă, despre starea produsului și câteva poze cu produsul / ambalajul cu probleme.
Livrarea electrocasnicelor voluminoase(frigider,aragaz,combina frigorica) se realizeaza pana la usa blocului, acest serviciu nefiind valabil pana la usa respectiv in apartamentul clientului.
Nu este inclusa verificarea tehnica (testarea, probarea) produselor.
 
 
Nu sunt luate in considerare reclamatiile ulterioare receptiei in cazul in care nu au fost respectate recomandarile evoMAG.
 
 
Modalitatea de plata:

Daca ai ales ca modalitate de plata ramburs, poti solicita deschiderea coletului inainte sau dupa ce ai achitat comanda, insa obligatoriu in prezenta curierului.
Daca ai achitat comanda online si ai decis returnarea coletului in urma deschiderii si constatarii ca produsele nu se prezinta in stare perfecta, suma achitata online va fi restituita in contul din care ati efectuat plata.
 
Taxe si returnarea produselor:
 
In cazul in care ai ales returnarea produsului prin serviciul "Doresc deschidere colet la livrare", taxele de transport  sunt suportate de catre evoMAG.ro.
Pentru coletele care contin mai multe produse, iar in urma verificarii se constata ca cel putin unul dintre produse nu se afla in stare perfecta si refuzi primirea acestuia, atunci se vor returna toate produsele din comanda. 
 
 
Contact departament colete:
 
E-mail: colete@evoMAG.ro
Telefon: 0733.966.252