Raporteaza o problema

Livrare comandă


Livrare 1h

Indiferent ca doresti sa te bucuri cat mai repede de produsele comandate sau ai o urgenta, evoMAG iti vine in ajutor cu un serviciu nou si unic in Romania: LIVRARE INTR-O ORA (1h)!
Inregistreaza comanda de luni pana vineri in intervalul 9:00 - 16:50 si selecteaza optiunea  "Livrare 1h" din cosul de cumparaturi. Beneficiezi de acest serviciu daca alegi sa platesti ramburs.
Doar anumite produse semnalizate pe pagina acestora cu "Stoc magazin suficient" si "Stoc magazin limitat" pot fi livrate intr-o ora. 
Produsele de mari dimensiuni nu beneficiaza de aceasta oferta. Greutatea maxima admisa a produselor dintr-o comanda pentru livrarea intr-o ora este de 10kg.
Costul pentru livrarea comenzii intr-o ora este de 50 lei, indiferent de valoarea comenzii. Nu se percepe taxa de ramburs si nicio alta taxa, indiferent de valoarea produsului. 
Costul de livrare intr-o ora, daca acesta este selectat din cosul de cumparaturi, se percepe indiferent daca produsul comandat face parte dintr-o campanie promotionala sau nu.
Acest serviciu este disponibil doar pentru Bucuresti. 
Termenul de livrare 1 ora se calculeaza din momentul in care primesti SMS si/sau email ca produsul a plecat spre tine. 
 
 
Livrare in 3h
evoMAG ofera clientilor sai un serviciu premium, mai exact livrarea comenzii in 3 ore de la plasarea acesteia.
Acest serviciu este disponibil doar pentru Bucuresti si Ilfov, in fiecare zi lucratoare, incepand cu ora 00:00 si terminandu-se cu ora 17:00. In afara acestui interval, optiunea de livrare in 3 ore nu este disponibila. 
Comenzile plasate de luni pana vineri intre 00:00 si 09:00 vor fi livrate pana in ora 12:00. 
Doar produsele semnalizate pe pagina acestora cu "Stoc magazin suficient" si "Stoc magazin limitat" pot fi livrate in 3h.
Comenzile a caror produse din cosul de cumparaturi care au urmatoarele statusuri "In stoc furnizor", "Intreaba stoc", "Indisponibil" si "Preorder", impreuna cu produse care au urmatoarele statusuri "In stoc magazin limitat" si "In stoc magazin suficient", nu beneficiaza de livrare in 3h, iar aceasta optiune nu va fi afisata. 
Costul pentru livrarea in 3 ore este de 30 lei in Bucuresti si 50 lei in Ilfov, indiferent de valoarea comenzii. Nu se percepe taxa de ramburs si nici o alta taxa, indiferent de valoarea sau greutatea produsului.
Costul de livrare in 3h, daca acesta este selectat din cosul de cumparaturi, se percepe indiferent daca produsul comandat face parte dintr-o campanie promotionala sau nu.
Termenul de livrare in 3 ore se calculeaza din momentul in care primesti SMS si/sau email ca produsul a plecat spre tine 
 
Statusul unei comenzi
Comenzile înregistrate pe evoMAG.ro pot fi urmărite direct din contul tău, accesând “Istoric comenzi”. De asemenea, vei primi prin SMS (serviciu oferit gratuit) informaţii despre evoluţia fiecărei comenzi plasate, numele agentului evoMAG care se va ocupa de aceasta şi numărul de AWB. Pentru a beneficia de acest serviciu, este necesar ca înaintea finalizării unei comenzi să bifezi opţiunea “Doresc să primesc SMS-uri despre evoluţia comenzii.”
Tot în “Istoric comenzi” poţi vedea comanda detaliată accesând butonul “Detalii”.
 
Livrarea
 
In Bucuresti
Livrările în ţară se fac în cel mai scurt timp posibil de la primirea SMS-ului/e-mail-ului de informare că s-a efectuat expedierea coletului. Acesta conţine numărul de AWB şi firma de curierat  prin care se livrează comanda dvs.
Livrarea se face GRATUIT pentru comenzile a căror valoare totală depăşeste suma de 150 Lei, indiferent de numărul de produse comandate, dimensiunea sau greutatea acestora. Exceptie fac electrocasnicele mari*!
Pentru comenzile cu valoare totală mai mică de 150 Lei taxa de transport se va calcula in cosul de cumparaturi in functie de greutatea coletului.
 
NOTA: Pot apărea întârzieri cauzate de: epuizarea stocului aflat în magazin, probleme tehnice interne sau factori externi. Termenul de livrare poate varia de la 2 ore, la maxim 30 de zile.
 
 
In tara
Livrările în ţară se fac în cel mai scurt timp posibil de la primirea SMS-ului/e-mail-ului de informare că s-a efectuat expedierea coletului. Acesta conţine numărul de AWB şi firma de curierat  prin care se livrează comanda dvs. 
Livrarea se face GRATUIT în ţară pentru comenzile a căror valoare totală depăşesc suma de 299 lei, indiferent de numărul de produse comandate, dimensiunea sau greutatea acestora.
Pentru comenzile cu valoare totală mai mică de 299 lei taxa de transport se va calcula in cosul de cumparaturi in functie de greutatea coletului.
 
NOTA: Pot apărea întârzieri cauzate de: epuizarea stocului aflat în magazin, probleme tehnice interne sau factori externi. Termenul de livrare poate varia de la 24 de ore, la maxim 30 de zile.
 
Pentru produse vandute de evoMAG.ro care fac parte din urmatoarele categorii: Aparate frigorifice, Cuptoare incorporabile, Aragazuri, Plite incorporabile, Masini de spalat rufe, Masini de spalat vase si Hote, se percepe o taxa de livrare de 60 lei, indiferent de valoarea totala a comenzii, al numarului de produse adaugate sau de faptul ca indeplinesc toate conditiile livrarii gratuite atat pentru Bucuresti cat si pentru tara. 
 
 
Din showroom evoMAG
Puteţi ridica comenzile plasate online din showroom-ul evoMAG de luni până vineri în intervalul orar 09:00-19:00 si sâmbăta între orele 10:00-14:00. lei 
Produsele cu status “În stoc magazin” se pot ridica în aceeaşi zi, imediat după confirmarea comenzii de catre unul din operatorii evoMAG.
Produsele cu status “În stoc furnizor” se pot ridica din showroom doar după confirmarea primită de la agentul evoMAG care v-a preluat comanda, menţionându-vă ora şi data la care vă puteţi prezenta în showroom în vederea achiziţionării produselor.
Pentru ridicarea comenzilor achitate cu OP (ordin de plata), Card online, Rate, etc. de către persoane fizice şi juridice, se va prezenta obligatoriu un act de identitate.
 
Informații utile
Timpii de livrare sunt valabili din momentul confirmării comenzii și exceptând zilele nelucrătoare.
Nu se percepe taxă de transport pentru comenzile ridicate din showroom-ul evoMAG.
evoMAG.ro nu vinde/livrează în străinătate.
Puteţi cere informaţii sau modificări asupra comenzilor dvs. accesând numărul de telefon şi/sau adresa de e-mail a agentului responsabil pentru comanda dvs., date disponibile în email-ul de confirmare a preluării comenzii. 
În cazul livrărilor prin curierat rapid ( in cazul comenzilor ce nu beneficiaza de verificare colet )  este recomandat ca după recepționarea comenzii, produsul/produsele sau ambalajul să fie verificat/e pentru a nu prezenta defecțiuni fizice cauzate de transport. Este recomandat ca verificarea să fie făcută cât mai repede după recepționarea comenzii( cel mult 24 ore ), iar sesizarea făcută în maxim 24 de ore de la receptie la adresa de e-mail : service@evoMAG.ro. Sesizarea trebuie să conțină informații despre comandă, despre starea produsului si 3-5 poze cu produsul / ambalajul in care sa se indice eventualele probleme ( deteriorare, neconformitate ). Sesizăriile făcute mai târziu de 24 de ore din momentul recepționării comenzii nu vor fi luate în considerare. *
 
NOTA:  Acest termen este aplicabil și pentru comenzile ridicate din showroom și ale căror produse nu au fost verificate la bancul de probă.
Taxa pentru verificare colet este de 3 Ron, si este valabila numai pentru produsele care nu beneficiaza de acest serviciu in mod automat (gratuit).
Taxele livrarilor speciale ( altele decat cele standard oferite de catre evoMAG.ro ) sunt suportate de client in momentul comenzii si nu sunt rambursabile.

Pentru localitatile din afara retelei de curierat, se percepe un cost suplimentar de 9 lei (zona 1.1) si 19 lei (zona 2) pentru livrarea coletelor. Aceasta se adauga peste taxa de livrare atat in cazul in care valoarea comenzii nu atinge pragurile de 150 lei pentru Bucuresti si 299 lei pentru tara, praguri stabilite pentru livrare gratuita cat si atunci cand valoarea comenzii depaseste aceste praguri. Poti vedea aici lisa cu localitatile: https://www.evomag.ro/upload/files/file-1519902786.pdf 

 
Deschidere colet la livrare
Verifica continutul coletului inainte sa platesti!
La evoMAG.ro ai posibilitatea de a deschide coletul si verifica daca produsele comandate se afla in stare perfecta, inainte de a achita.
In cazul livrarilor prin Fan Courier, livrarea 1h si 3h, posibilitatea deschiderii coletului la livrare nu este momentan disponibila.  
 
Produse care beneficaza in mod automat de verificare colet prin curier extern sunt: Televizoare ( LCD,LED, PLASMA) , Masina de spalat ( Masina de Spalat Rufe ) , Frigidere si Combine Frigorifice. 
 
 
*Produsele voluminoase de tip Electrocasnice Mari ( Frigidere. Combne frigorifice ) suporta o taxa de livrare cuprinsa intre 50-100 RON in functie de zona de livare si volumul ( greutatea produsului ). Taxa de livrare pentru produsele electrocanice mari este aplicabila si comenzile din Bucuresti.
 
 
Metoda de lucru:
Pentru a beneficia de acest serviciu, solicita curierului deschiderea coletului la momentul receptionarii comenzii, pentru a verifica starea produsului/produselor.
Serviciul "Verificare colet" acopera toate produsele comercializate de evoMAG.ro. Acesta este valabil atat pentru persoanele fizice cat si pentru cele juridice. Acesta este taxabil si pentru a putea beneficia de el, clientul trebuie sa selecteze optiunea: " verificare colet " (in cosul de cumparaturi )  in momentul plasarii comenzii. 
Prin acest serviciu, oferim clientilor posibilitatea de a verifica starea produsului de livrare. Acesta nu va ofera optiunea de a-l testa/proba tehnic.
Daca in urma deschiderii coletului constati ca produsul comandat nu este in stare perfecta de livrare si prezinta urme de lovituri, zgarieturi sau orice alte probleme vizibile, iti recomandam sa il refuzi.
Refuzarea produsului/produselor este posibila doar in prezenta cuierului la momentul livrarii. Pentru aceasta va trebui sa completezi un Proces verbal de constatare la momentul livrarii.
 
 Este recomandat ca verificarea să fie făcută in prezenta agentului de curierat in momentul recepționarea comenzii,in cazul sesizarii unei neconformitati, aceasta sa fie consemnata in procesul verbal intocmit intre curier si client iar sesizarea făcută in maximum 48 de ore de la receptionare, la adresa de e-mail : service@evoMAG.ro. Sesizarea trebuie să conțină informații despre comandă, despre starea produsului și câteva poze cu produsul / ambalajul cu probleme.
 
Modalitatea de plata:
Daca ai ales ca modalitate de plata ramburs, poti solicita deschiderea coletului inainte sau dupa ce ai achitat comanda, insa obligatoriu in prezenta curierului.
Daca ai achitat comanda online si ai decis returnarea coletului in urma deschiderii si constatarii ca produsele nu se prezinta in stare perfecta, suma achitata online va fi restituita in contul din care ati efectuat plata.
 
Taxe si returnarea produselor:
In cazul in care ai ales returnarea produsului prin serviciul "Doresc deschidere colet la livrare", taxele de transport  sunt suportate de catre evoMAG.ro.
Pentru coletele care contin mai multe produse, iar in urma verificarii se constata ca cel putin unul dintre produse nu se afla in stare perfecta si refuzi primirea acestuia, atunci se vor returna toate produsele din comanda. 
 
 
Responsabil departament
 
În Bucureşti:
Nume: Andrei Olteanu
E-mail: logistica@evoMAG.ro
 
În ţară:
Nume: Marian Popescu
E-mail: colete@evoMAG.ro
Telefon: 0733.966.252