evoMAG.ro

Livrare comandă


Din cauza conditiilor meteo nefavorabile serviciul de livrare 1h nu este disponibil, iar livrarile normale pot avea intarzieri intre 48-72 ore!

 

NOU la evoMAG! Livrare 1H

Indiferent ca doresti sa te bucuri cat mai repede de produsele comandate sau ai o urgenta, evoMAG iti vine in ajutor cu un serviciu nou si unic in Romania: LIVRARE INTR-O ORA (1H)!
Inregistreaza comanda de luni pana vineri in intervalul 9:00 - 16:50 si selecteaza optiunea  "Livrare 1H" din cosul de cumparaturi. Beneficiezi de acest serviciu daca alegi sa platesti ramburs.
Doar anumite produse semnalizate pe pagina acestora cu "Stoc magazin suficient" si "Stoc magazin limitat" pot fi livrate intr-o ora. 
Produsele de mari dimensiuni nu beneficiaza de aceasta oferta. Greutatea maxima admisa a produselor dintr-o comanda pentru livrarea intr-o ora este de 10kg.
Costul pentru livrarea comenzii intr-o ora este de 50 lei, indiferent de valoarea comenzii. Nu se percepe taxa de ramburs si nicio alta taxa, indiferent de valoarea produsului. 
Costul de livrare intr-o ora, daca acesta este selectat din cosul de cumparaturi, se percepe indiferent daca produsul comandat face parte dintr-o campanie promotionala sau nu.
Acest serviciu este disponibil doar pentru Bucuresti. 
 
 
NOU la evoMAG! Livrare in 3H
evoMAG ofera clientilor sai un serviciu premium, mai exact livrarea comenzii in 3 ore de la plasarea acesteia.
Acest serviciu este disponibil doar pentru Bucuresti si Ilfov, in fiecare zi lucratoare, incepand cu ora 00:00 si terminandu-se cu ora 17:00. In afara acestui interval, optiunea de livrare in 3 ore nu este disponibila. 
Comenzile plasate de luni pana vineri intre 00:00 si 09:00 vor fi livrate pana in ora 12:00. 
Doar produsele semnalizate pe pagina acestora cu "Stoc magazin suficient" si "Stoc magazin limitat" pot fi livrate in 3H.
Comenzile a caror produse din cosul de cumparaturi care au urmatoarele statusuri "In stoc furnizor", "Intreaba stoc", "Indisponibil" si "Preorder", impreuna cu produse care au urmatoarele statusuri "In stoc magazin limitat" si "In stoc magazin suficient", nu beneficiaza de livrare in 3H, iar aceasta optiune nu va fi afisata. 
Costul pentru livrarea in 3 ore este de 30 lei in Bucuresti si 50 lei in Ilfov, indiferent de valoarea comenzii. Nu se percepe taxa de ramburs si nici o alta taxa, indiferent de valoarea sau greutatea produsului.
Costul de livrare in 3H, daca acesta este selectat din cosul de cumparaturi, se percepe indiferent daca produsul comandat face parte dintr-o campanie promotionala sau nu.
 
 
Statusul unei comenzi
Comenzile înregistrate pe evoMAG.ro pot fi urmărite direct din contul tău, accesând “Istoric comenzi”. De asemenea, vei primi prin SMS (serviciu oferit gratuit) informaţii despre evoluţia fiecărei comenzi plasate, numele agentului evoMAG care se va ocupa de aceasta şi numărul de AWB. Pentru a beneficia de acest serviciu, este necesar ca înaintea finalizării unei comenzi să bifezi opţiunea “Doresc să primesc SMS-uri despre evoluţia comenzii.”
Tot în “Istoric comenzi” poţi vedea comanda detaliată accesând butonul “Detalii”.
 
Livrarea
În Bucureşti
 
evoMAG.ro livreaza comenzile din Bucuresti cu masinile proprii, fiind unul dintre putinele magazine online din Romania care ofera acest serviciu. 
Avantaje: 
1. Transportarea produselor se realizeaza cu mare atentie, evitand astfel deteriorarea comenzilor transportate
2. Verificare colet la livrare - pentru a proteja mediul inconjurator, acolo unde se poate, folosim pentru livrare si pungi personalizate evoMAG, in locul clasicelor cutii de carton. Acest lucru permite verificarea integritatii coletului si a starii produselor direct la livrare (daca starea acestuia este perfecta si daca prezinta urme de lovire, zgarieturi sau alte probleme de tip estetic). Spre deosebire de cutii, pungile pot fi intebuintate si in alte situatii (ex: cumparaturi)
3. Livram intotdeauna la timp in toate sectoarele din Bucuresti, pana la ora 18:00
4. Flexibilitate - eventualele probleme care pot aparea la livrarea comenzilor se rezolva in cea mai mare parte pe loc, scutind astfel timpul clientului in rezolvarea problemelor 
 
Livrările în Bucureşti se fac în cel mai scurt timp posibil de la confirmarea comenzii pentru produsele cu status “În stoc magazin” *
Livrările de fac de luni până vineri între orele 10:00-18:00.
Livrarea se face GRATUIT pentru comenzile a căror valoare totală depăşesc suma de 99 lei, indiferent de numărul de produse comandate, dimensiunea sau greutatea acestora.
Pentru comenzile cu valoare totală mai mică de 99 lei, se percepe o taxă de curier fixă în valoare de 10 lei, indiferent de numărul de produse comandate, dimensiunea sau greutatea acestora.
Livrarile prin curier evoMAG NU se vor face in zonele limitrofe ale Bucurestiului unde este necesara rovinieta. In aceste zone livrarile se vor face prin intermediul curierilor externi (Fan Curier, Cargus)
NOTA: Pot apărea întârzieri cauzate de: epuizarea stocului aflat în magazin, probleme tehnice interne sau factori externi. Termenul de livrare poate varia de la 2 ore, la maxim 30 de zile.
 
 
În ţară
Livrările în ţară se fac în cel mai scurt timp posibil de la primirea SMS-ului/e-mail-ului de informare că s-a efectuat expedierea coletului. Acesta conţine numărul de AWB şi firma de curierat (Cargus) prin care se livrează comanda dvs. *
Livrarea se face GRATUIT în ţară pentru comenzile a căror valoare totală depăşesc suma de 299 lei, indiferent de numărul de produse comandate, dimensiunea sau greutatea acestora.
Pentru comenzile cu valoare totală mai mică de 299 lei, se percepe o taxă de curier de minimum 12,40 lei şi care poate să difere în funcţie de greutatea şi dimensiunea produselor (se adauga 1leu/kg dupa primul kg al produsului).
NOTA: Pot apărea întârzieri cauzate de: epuizarea stocului aflat în magazin, probleme tehnice interne sau factori externi. Termenul de livrare poate varia de la 24 de ore, la maxim 30 de zile.
 
 
Din showroom evoMAG
Puteţi ridica comenzile plasate online din showroom-ul evoMAG de luni până vineri în intervalul orar 09:00-19:00 si sâmbăta între orele 10:00-14:00.
Produsele cu status “În stoc magazin” se pot ridica în aceeaşi zi, imediat după confirmarea comenzii de catre unul din operatorii evoMAG.
Produsele cu status “În stoc furnizor” se pot ridica din showroom doar după confirmarea primită de la agentul evoMAG care v-a preluat comanda, menţionându-vă ora şi data la care vă puteţi prezenta în showroom în vederea achiziţionării produselor.
Pentru ridicarea comenzilor achitate cu OP (ordin de plata), Card online, Rate, etc. de către persoane fizice şi juridice, se va prezenta obligatoriu un act de identitate.
 
 
Informații utile
Timpii de livrare sunt valabili din momentul confirmării comenzii și exceptând zilele nelucrătoare.
Nu se percepe taxă de transport pentru comenzile ridicate din showroom-ul evoMAG.
evoMAG.ro nu vinde/livrează în străinătate.
Puteţi cere informaţii sau modificări asupra comenzilor dvs. accesând numărul de telefon şi/sau adresa de e-mail a agentului responsabil pentru comanda dvs., date disponibile în email-ul de confirmare a preluării comenzii. 
În cazul livrărilor prin curierat evoMAG, cât și prin curierat rapid este recomandat ca după recepționarea comenzii, produsul (produsele) să fie verificate pentru a nu prezenta defecțiuni fizice cauzate de transport. Este recomandat ca verificarea să fie făcută cât mai repede după recepționarea comenzii, iar sesizarea făcută în maxim 24 de ore la adresa de e-mail : service@evoMAG.ro. Sesizarea trebuie să conțină informații despre comandă, despre starea produsului și de preferat câteva poze cu produsul / ambalajul cu probleme. Sesizăriile făcute mai târziu de 24 de ore din momentul recepționării comenzii nu vor fi luate în considerare. *
NOTA:  Acest termen este aplicabil și pentru comenzile ridicate din showroom și ale căror produse nu au fost verificate la bancul de probă.
 
 
 
Deschidere colet la livrare
Verifica continutul coletului inainte sa platesti!
La evoMAG.ro ai posibilitatea de a deschide coletul si verifica daca produsele comandate se afla in stare perfecta, inainte de a achita.
Acest serviciu este valabil comenzilor livrate prin curier Cargus. In cazul livrarilor prin Fan Courier, livrarea 1H si 3H, posibilitatea deschiderii coletului la livrare nu este momentan disponibila.  
 
Metoda de lucru:
Pentru a beneficia de acest serviciu, solicita curierului deschiderea coletului la momentul receptionarii comenzii, pentru a verifica starea produsului/produselor.
Serviciul "Doresc deschidere colet la livrare" acopera toate produsele comercializate de evoMAG.ro. Acesta este valabil atat pentru persoanele fizice cat si pentru cele juridice. 
Prin acest serviciu, oferim clientilor posibilitatea de a verifica starea produsului de livrare. Acesta nu va ofera optiunea de a-l testa/proba tehnic.
Daca in urma deschiderii coletului constati ca produsul comandat nu este in stare perfecta de livrare si prezinta urme de lovituri, zgarieturi sau orice alte probleme vizibile, iti recomandam sa il refuzi.
Refuzarea produsului/produselor este posibila doar in prezenta cuierului la momentul livrarii. Pentru aceasta va trebui sa completezi un Proces verbal de constatare la momentul livrarii.
 
Modalitatea de plata:
Daca ai ales ca modalitate de plata ramburs, poti solicita deschiderea coletului inainte sau dupa ce ai achitat comanda, insa obligatoriu in prezenta curierului.
Daca ai achitat comanda online si ai decis returnarea coletului in urma deschiderii si constatarii ca produsele nu se prezinta in stare perfecta, suma achitata online va fi restituita in contul din care ati efectuat plata.
 
Taxe si returnarea produselor:
In cazul in care ai ales returnarea produsului prin serviciul "Doresc deschidere colet la livrare", taxele de transport  sunt suportate de catre evoMAG.ro.
Pentru coletele care contin mai multe produse, iar in urma verificarii se constata ca cel putin unul dintre produse nu se afla in stare perfecta si refuzi primirea acestuia, atunci se vor returna toate produsele din comanda. 
 
 
 
 
 
Pentru multe detalii aici:
Responsabil departament
 
În Bucureşti:
Nume: Alexandru Guță
E-mail: logistica@evoMAG.ro
Telefon: 0733.966.253
 
În ţară:
Nume: Marian Popescu
E-mail: colete@evoMAG.ro
Telefon: 0733.966.252