Serviciul de PRELUARE și PLASARE COMENZI cât și cel de RIDICARE COMENZI este disponibil în continuare la locatia din Splaiul Unirii nr. 257-259!

Info Comenzi si Livrare de Black Friday


BLACK FRIDAY evoMAG 2021

 

Când este Black Friday România la evoMAG?

Black Friday evoMAG are loc în fiecare an în luna Noiembrie. Evenimentul cu cele mai multe promoții și reduceri se desfășoară pe toată luna Noiembrie și este împărțită în 3 mari episode, fiecare având tematică proprie și Mega Promoțiile Speciale.

 

Cum trebuie să te pregătești înainte de Black Friday?

Îți recomandăm să fii logat în contul tău pe https://www.evomag.ro/ și produsele să fie adăugate la favorite pentru a prinde cele mai mari reduceri din an. Abonează-te la Newsletter să fii la curent cu noutățile!

 

Ce trebuie sa stii pentru Black Friday? În cât timp primesc produsele pe care le-am comandat de Black Friday?

După ce ai plasat comanda, te vom anunța, printr-un mesaj, statusul comenzii tale conform modalității de livrare pe care ai ales-o când ai trimis comanda. De asemenea, vei primi notificări în contul tău evoMAG, prin e-mail și prin SMS.

 

Cum știu că a ajuns un colet la easybox, la showroom sau la oficiul poștal?

Când comanda ta a ajuns la punctul de ridicare selectat de tine, vei primi un mesaj, prin e-mail sau SMS, cu instrucțiunile de ridicare. 

 

Am primit coletul deteriorat. Ce fac?

Încercăm să rezolvăm orice problemă întâmpinată. Doar scrie-ne un mail la info.garantii@evomag.ro

 

Produsul pe care l-am primit nu funcționează. Cum procedez?

Dacă produsul comandat are probleme tehnice, colegii de la Departamentul de Info Garanții vor răspunde solicitării tale în cel mai scurt timp.

E-mail: info.garantii@evomag.ro Telefon:  0372.173.601

 

Îmi lipsesc anumite accesorii. Cum procedez?

Îți pregătim comanda cu responsabilitate și ne dorim să te bucuri cât mai repede de produsele comandate. Dacă ai întâmpinat astfel de situații, scrie-ne un mail la info.garantii@evomag.ro

 

În cât timp pot să returnez un produs comandat de Black Friday?

Persoane fizice sau asociații de persoane fizice: 14 zile din momentul intrării în posesie. Comenzile ridicate din showroom nu se pot returna!

Persoane juridice: 3 zile de la momentul intrării în posesie și respectarea condițiilor menționate la punctul 2 din politica de retur.

 

Unde găsesc facturile și certificatele de garanție ale produselor livrate?

Factura comenzii tale se află în cutia produsului sau lipită pe exteriorul cutiei. La fel și în cazul garanțiilor oferite de furnizorii cu care colaborăm.  

 

Ai primit coletul însă nu ai identificat factura sau certificatul de garanție?

Ia legătura cu colegii noștri din call center, la 0372 173 600.

 

 

 

Pot cumpăra și în rate?

Da! La evoMAG îți poți cumpăra produsele mult așteptate de Black Friday în RATE!

Vezi aici https://www.evomag.ro/pagini/rate/

 

Pot folosi voucherele pe care le am?

În perioada campaniei Black Friday, voucherele se dezactivează automat.  

 

Recapitulăm:

1. Fă-ți cont în site (în cazul în care nu ai deja)

2. Adaugă produsele în wishlist, stocurile sunt limitate!

3. Abonează-te la Neswletter pentru a știi când dăm startul reducerilor

 

Te simți mai pregătit de Black Friday?