evoMAG.ro

Garantia Extinsa


Ce este Garantia Extinsa?
 
Garantia Extinsa asigura extinderea perioadei de garantie standard a produselor oferite de producatori. Aceasta se poate extinde cu 12 sau 24 luni. Garantia Extinsa se poate achizitiona doar pentru produsele ce au o garantie comerciala cuprinsa intre 12 luni si 36 de luni.
 
 
Cum cumpar?
 
Garantia Extinsa cu 1 sau 2 ani se poate achizitiona odata cu unul din produsele apartinand categoriilor mai sus mentionate. 
In urma achizitiei, atat online cat si din showroom-ul evoMAG, clientul va primi certificatul de Garantie Extinsa in format electronic, pe email, la adresa inregistrata in contul acestuia, in termen de 48h lucratoare.
La cerere, acest certificat se poate tipari si expedia prin intermediul curierului, la adresa specificata in comanda.
Garantia Extinsa poate fi achizitionata de catre orice client (persoana fizica sau juridica) la momentul cumpararii unui produs nou din categoria de produse mentionate mai sus, indiferent de modalitatea de achizitie: comanda online, telefonica sau in showroom-ul evoMAG sau de modalitate de plata: ramburs, plata online cu card bancar, rate fixe fara dobanda, rate online, OP sau transfer bancar.
Pe toata durata oferita de Garantia Extinsa, preluarea produsului defect in perioada de garantie si returnarea acestuia dupa reparare sunt gratuite. 
Garantia Extinsa se accepta doar produselor din categoriile mai sus mentionate care au valoarea minima de 251 lei (TVA inclus).
 

 

NOU!
Garantia Extinsa de 1 sau 2 ani se poate achizitiona si retroactiv pentru produsele eligibile, cu cel putin 3 luni inainte de expirarea garantiei standard a produsului.
In acest caz trebuie sa intri in meniul "Contul meu" -> "Garantiile mele" afisat in partea de sus a site-ului si sa cumperi Garantia Extinsa de 1 sau de 2 ani pentru produsele eligibile achizitionate.
Daca nu apare posibilitatea de a adauga Garantia Extinsa la produsele listate, inseamna ca acestea nu sunt eligibile pentru Garantia Extinsa. 
 
 
 
Cum functioneaza?
 
Beneficiile achizitionarii Garantiei Extinse de 1 sau 2 ani sunt urmatoarele:
- PICK-UP & RETURN GRATUIT - pe toata perioada acoperita de serviciile de Garantie Extinsa  clientii au asigurat, gratuit, colectarea produselor (transportabile) defecte, respectiv returnarea acestora, dupa reparatie, la domiciliu (sau la orice alta adresa indicata)
- REPARATII RAPIDE - reparatia produselor se efectueaza in maximum 10 zile lucratoare
- STATUS TRACKING  - clientul care posibilitatea urmaririi evolutiei evenimentului de service
- PROCES SIMPLU SI CLAR DE SOLUTIONARE - clientul poate raporta neconformitatea telefonic, prin email sau direct la sediu; solicitarea este aprobata  si fie se colecteaza produsul, fie se programeaza o interventie la domiciliu; clientul este notificat la finalizarea reparatiei prin SMS si email; produsul reparat este expediat catre client (respectiv predat daca receptia s-a facut la sediu sau a existat o programare la domiciliu)
- SERVICE GRATUIT LA DOMICILIU - pentru produsele netransportabile din gama electrocasnice mari este asigurata interventie la domiciliu.
 
Termeni si conditii, aici
 

 

Prev Next
  • Intel Platinum Partner 2014
  • HP Platinum Partner
  • Partener Cisco
  • evoMAG partener LENOVO
  • Price
  • ShopMania
  • CallTrack
  • Marius Dragne
  • Compari.ro - ghid autentic de shopping